Friday, 23 August 2013

Tetiba je semangat chef datang....sejak tu la saya ni dah jadi peminat setia n3 yang berkaitan makanan.....bila dah tengok mula la nak cuba tambahan bila QC n QA ramai kat rumah ni yanng boleh jadi juri tak bertauliah merasa hasil masakan saya kalau tak caya cuba tengok hasil nya.....traaaa......
KEK PELANGI KARAMEL




MACARON BLUEBERRY
Terima kasih kepada Kak azlitamasammanis kerana resepi yang superb.....yang tak tahu masak macam saya ni pun teiba boleh jadi chef......alhamdulillah rezeki kawan2 kalau nak cuba boleh.....tengok kat resepi ye....


No comments:

Post a Comment